22 Mayıs 2017 Pazartesi

The Body Shop Tea Tree Pore Minimiser


( Çay Ağacı Gözenek Küçültücü )



      19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı ile hafta sonunun birleştiği şahane 3 günlük tatilin ardından yeni bir haftadan herkese merhabalar. Bu vesile ile ben de bir kez daha Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün bizlere armağan ettiği bayramımızı kutluyorum. 

Gelelim bu günün yıldızı The Body Shop Tea Tree Pore Minimiser ( Çay Ağacı Gözenek Küçültücü) adlı bu tatlış görünen kreme. Uzun zamandır hakkında yazmak istediğim bir ürün olan bu jelimsi krem vaat ettiği gibi gözenek falan küçültmüyor, ya da benim gözeneklerimle ilgili problemi var :)

Normalde The Body Shop ürünlerini çok bilmem, ama gözeneklerimle ilgili iyi bir ürün arayışında iken denemekte yarar gördüm. Satış temsilcisi tabi ki de çok övdü öncelikle gözenek sıkılaştırdığı ve cilde mat bir görünüm verdiğini vurguladı ki zaten bu ikisini duymak bana yetti de arttı bile. 



30 ml tek boy olan kremin satış fiyatı 59,90 TL'ydi. Bir büyük boyu olsa daha mı iyi olur dedim ama oldukça bereketli çıktı, her akşam nemlendirici sonrasında yüzüme masaj yaparak yedirdim. Yapısı oldukça ince sarımsı jel kıvamda bir krem fakat kötü bir kokusu var, sanki merhem kokusu gibi, çay ağacı kokusuymuş tabi doğal olarak :) bunu da sonradan öğrendim. Yan etkileri anlamında herhangi bir uyarısı yoktu, etkisi de olmadı sadece gözle temasından kaçınılması belirtilmiş ki bu genelde her üründe var ve dikkat ederim. 
Gelelim sonuca, çok düzenli kullandım ama ne yazık ki hiçbir etkisini görmedim, yeni ürün arayışlarım devam ediyor olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder